KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ

Çağrı Merkezi Hizmetleri (Uzaktan Eğitim)

Çağrı Merkezi Hizmetleri

Çağrı Merkezi Yönetimi Ön lisans Programı’nın temel amacı, alanında yetkinlik kazanmış bireyler yetiştirmektir. Bu bağlamda, programdan mezun olan öğrenciler, sektörel hacmi giderek artan ‘çağrı merkezi’ sektöründe kalifiye eleman ihtiyacının karşılanması hususunda öncelik kazanmaktadırlar. Çağrı Merkezi Yönetimi Ön lisans Programı’ndan mezun öğrencilerin en büyük istihdam alanları programın özelliğinden dolayı ağırlıklı olarak çağrı merkezleridir. Aynı zamanda öğrenciler isterlerse “Meslek Yüksekokulları ve Açık öğretim Ön lisans Programları Mezunlarının Lisans Öğrenimine Devamları Hakkında Yönetmelik” hükümleri uyarınca kendi alanlarında örgün öğretim veren programlara dikey geçiş yapabileceklerdir. Ayrıca bu programdan mezun olacak öğrenciler, özel sektörde ve kamu kurum ve kuruluşlarında istihdam edilebileceklerdir. 

SAYILARLA ÜNİVERSİTEMİZ

36109

Öğrenci

104355

Mezun

1282

Akademik Personel

2455

İdari Personel

272

Aktif Program

30

Öğretim Elemanı Başına Öğrenci

157869

Kütüphane Kaynağı